郑秀文《信者得爱》

郑秀文《信者得爱》

一直很想要分享这张专辑,虽然还没买到但是试听了.
但我要分享的不是歌而是郑秀文的那颗心。
当我在娱乐百分百看到他上节目分享他的专辑分享他的见证,真得很感动很感谢神。

Sammi說:「大家都習慣迎合世界的價值觀去處事,但卻欠缺活出真正自己的勇氣,正如過往的我,只活在充滿價值觀的生命中,當我以為擁有一切時,其實心中一無所有,我曾嘗試用很多成就去填滿心中空虛,原來事情更恐怖,我內心更一無所有,只 會永無止境的在名利場中追逐,根本無法認清自己的生命還有什麼。」
「在我未來人生路途中,我有更重要的使命要去擔當,我現在內心所擁有的平安,是金錢所買 不到的,上帝之前給予我的放逐,無非是要讓我找到真正的自己,現在我才是活出真正的自己,擁有真正生命價值。」

Sammi 在生命的低谷找到爱与真理-那就是上帝,他不吝啬的把这份爱分享给喜欢她的歌迷因为他知道认识神是最美丽的礼物 。我也希望希望自己能像他一样在自己的职场上荣耀神为神做见证。

愿主继续赐福与他继续做更美好的事工荣耀主。God bless you.

在《罪与罚》这首歌里, Vanness 吴建号rap 的这一段深深的感动我。
手里握着 不是希望 而是拳头 电影里头不是你死就我活 可以相信 但先要看到结果 这个世界就是这么这么做 在意成就 忘了拯救 人不为己天诛地灭我听过 什么时候我也变得堕落 重生的盼望输给欲望的黑洞 我犯的罪 连我都不想赦免 你却为了我的罪流下你的宝血 值得吗 不怕我忘记吗。。。 CLICK 这里看MV

你们得救是本乎恩,也因着信,这并不是出于自己,乃是神所赐的,也不是出于行为,免得有人自夸。(以弗所书 2:8-9)

12 comments:

  1. Hey Kim, may I know which church you're attending now?

    ReplyDelete
  2. 一篇很好的分享。愿耶和华赐福于你哦~

    ReplyDelete
  3. yvonne: dear i go to City Discipleship Presbyterian Church, Subang Jaya (Chinese Service) how about you?

    Miss J: Thanks j, God bless you too

    ReplyDelete
  4. 愿我们在未来的路上彼此服事,彼此鼓励!!

    ReplyDelete
  5. Ps. Jaeson Ma transformed alot of people and they are one of them. Really feel happy for their transformation and Believe in God :)
    Praise The Lord !

    ReplyDelete
  6. Oh... That's quite far from Cyberjaya.. Before this I went to Acts Church - english Service. @ Summit (heard before?) But recently I didn't attend dy due to some personal issue. I hope to back to church soon.p/s: I attend Chinese Service @ my hometown - kuantan.:)

    ReplyDelete
  7. 虽然我曾经去的教会被一位牧师误导了神的奉献,
    但,很庆幸,我在圣灵带领下得到了平安与祝福。
    吴健豪在星洲日报的见证也是很感动呐!~
    =)

    ReplyDelete
  8. ney:yeah, gambateh together!

    ketty: ya i heard of pastor jaeson ma too!! his testimony really touching! yes Praise the Lord HE do wonderful things!oh ya dear !i havent get to post been really bz this week promise will post it this week, okay?sorry ya dear

    yvonne: oh u stay in cyberjaya? we have transport from cyberia to church every sunday morning! u staying there ar?study at mmu or LKW? yaya i heard of acts church! yes hope u back to church too dear! God is always there for you.. if you interested to come to my church can tell me ya!! help u to arrange! coz i use to live at cyberjaya and i go subang to attend church every week..:D

    bee: bee为你感谢神.. 对阿!相信神就有圣灵就有平安喜乐!
    对阿! 吴健豪也做了很好很好的见证!

    加油哦!

    ReplyDelete
  9. I staying @ Serdang. But my bf is staying @ Dengkil with his family.. I'm graduate from UPM. :) Ok, will contact with u, interesting to visit ur church 1 day :)

    ReplyDelete
  10. Yeap. He is a great youth pastor. He went to my KK church and preach gospel. Touch many peoples life and the presence of God are really strong ! Hope he can come and preach in KL. hehe. It's ok lah. take your time. but I'm not really know match with what kind of outfit. ---___--- !!!

    ReplyDelete